Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..
ΔΕΟ 23 - Marketing I
Τάξη
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 23 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.
Πρόγραμμα σπουδών: ΔΕΟ
ΔΕΟ 23 - Marketing I
80
Βιντεομαθήματα Online
22
Διάρκεια σε ώρες
90
Σημειώσεις αρχεία pdf
80
Διαφάνειες αρχεία pdf
Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες ΔΕΟ 23 onlearn.gr
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών Onlearn.gr για την ΔΕΟ 23 - Marketing I, θα επικεντρωθούμε στα εξής αντικείμενα:
Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
Ύλη:
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ, μάκρο- και μίκρο-περιβάλλοντος μάρκετινγκ, έννοιες της τμηματοποίησης – στόχευσης – τοποθέτησης, μείγματα προϊόντος, τιμής, διανομής και προβολής
Συμπεριφορά καταναλωτή
Ύλη:
Βασικές αρχές της συμπεριφοράς καταναλωτή, επιδράσεις του περιβάλλοντος στη συμπεριφορά καταναλωτή, μοντέλα εξήγησης της συμπεριφοράς κατά την αγοραστική διαδικασία
Έρευνα Μάρκετινγκ
Ύλη:
Σχέση ανάμεσα στην έρευνα μάρκετινγκ και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ολοκληρωμένα προγράμματα έρευνας μάρκετινγκ, πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Ύλη:
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ υπηρεσιών, διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ προϊόντων και του μάρκετινγκ υπηρεσιών , προσεγγίσεις μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών, τιμολογιακής στρατηγικής για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:
Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:
Καθοδήγηση
Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.
Φόρουμ
Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.
Γκρουπ
Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.
Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α
α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ β) Συμπεριφορά καταναλωτή γ)Έρευνα Μάρκετινγκ δ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:
Εργασίες ΔΕΟ 23 2024-25Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους καθώς και βιβλιογραφία και οδηγίες για σύστημα Harvard ή ΑΡΑ. 4 ενότητες
|
||||
|
Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23. 4 ενότητες
|
||||
|
Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism checkΣε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής. 4 ενότητες
|
||||
|
Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσειςΣε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις 3 ενότητες
|
|||
|
Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23 1 τμήμα
|
|
|
Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2022-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 2 ενότητες
|
||
|
1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις & την κοινωνία1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία 6 ενότητες
|
||||||
|
2η Εβδομάδα.: Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράςΑξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς 4 ενότητες
|
||||
|
3η Εβδομάδα: Στρατηγική Μαρκετινγκ μέσω τμηματοποίησης αγορών, στόχευσης & τοποθέτησηςΗ έννοια της αγοράς - Προϋποθέσεις ύπαρξης μιας αγοράς - Στρατηγικές στόχευσης της αγοράς 4 ενότητες
|
||||
|
4η και 5η Εβδομάδα: Τελικοί καταναλωτές και αγοραστική συμπεριφοράΤελικοί καταναλωτές και αγοραστική συμπεριφορά 3 ενότητες
|
|||
|
7η Εβδομάδα.: Στοιχεία προιοντικού σχεδιασμού για αγαθά και υπηρεσίεςΣτοιχεία προιοντικού σχεδιασμού για αγαθά και υπηρεσίες 6 ενότητες
|
||||||
|
9η Εβδομάδα: Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-24Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-24 | Video/Pdf 1 τμήμα
|
|
|
10η Εβδομάδα:Διανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιώνΔιανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιών 2 ενότητες
|
||
|
11η Εβδομάδα.: Προώθηση- Εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνίαΔιανομή και Προβολή 2 ενότητες
|
||
|
14η Εβδομάδα. Στόχοι και πολιτικές τιμολόγησηςΣτόχοι και πολιτικές τιμολόγησης 7 ενότητες
|
|||||||
|
15η Εβδομάδα: Αξιολόγηση του ΜάρκετινγκΑξιολόγηση του Μάρκετινγκ 2 ενότητες
|
||
|
16η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 2η εργασίαΛύμενα θέματα εργασιών 2η εργασία 1 τμήμα
|
|
|
17η Εβδομάδα: Πηγές στοιχείων και πληροφοριών ΜάρκετινγκΠηγές στοιχείων και πληροφοριών Μάρκετινγκ - Εσωτερικές πηγές 3 ενότητες
|
|||
|
18η Εβδομάδα: Εισαγωγή στην Έρευνα ΜάρκετινγκΕισαγωγή στην Έρευνα Μάρκετινγκ 2 ενότητες
|
||
|
19η Εβδομάδα: : Έρευνα ΜάρκετινγκΈρευνα Μάρκετινγκ 2 ενότητες
|
||
|
20η Εβδομάδα: Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΗ κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου Ι 2 ενότητες
|
||
|
21η Εβδομάδα: Μέθοδοι δειγματοληψίαςΜέθοδοι δειγματοληψίας 2 ενότητες
|
||
|
22η Εβδομάδα: : Κωδικοποίηση δεδομένωνΚωδικοποίηση δεδομένων 1 τμήμα
|
|
|
23η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 3η εργασίαΛύμενα θέματα εργασιών 3η εργασία 1 τμήμα
|
|
|
Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2021-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 3 ενότητες
|
|||
|
Επανάληψη ΔΕΟ 23Επανάληψη ΔΕΟ 23 3 ενότητες
|
|||
|
Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23
1 Ιούλ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23 1 τμήμα
|
|
|