Με την επιτυχή ολοκλήρωση του γνωστικού αντικειμένου της ΘΕ ΔΕΟ33 οι φοιτητές θα είναι σε θέση να διεισδύσει στο Marketing του κλάδου των επιχειρήσεων παροχής Υπηρεσιών και να ολοκληρώσει την ανάλυση των στοιχείων του μίγματος Marketing , να δώσει όχι μόνο το εννοιολογικό υπόβαθρο αλλά και εργαλεία ανάλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων Marketing
ΔΕΟ 33 - Marketing II
Τάξη
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 33 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: Σχεδιασμός Προγράμματος Μάρκετινγκ, Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων – Δίκτυα Διανομής, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
ΔΕΟ 33 - MARKETING II για Σπουδές στο Ε.Α.Π.
Πρόγραμμα σπουδών: ΔΕΟ
ΔΕΟ 33 - MARKETING II
60
Βιντεομαθήματα Online
18
Διάρκεια σε ώρες
80
Σημειώσεις αρχεία pdf
70
Διαφάνειες αρχεία pdf
Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:
Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:
Καθοδήγηση
Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες και quiz αυτοαξιολόγησης.
Φόρουμ
Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.
Γκρουπ
Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.
Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 33 - Q&Α
Σχεδιασμός Προγράμματος Μάρκετινγκ- Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων – Δίκτυα Διανομής- Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
Το πρόγραμμα μελέτης της ΔΕΟ 33 περιλαμβάνει την υλοποίηση 4 εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Στην περίπτωση εκείνη που κάποιος/α φοιτητής/τρια έχει συμπληρώσει 20 βαθμούς από τις τρεις πρώτες γραπτές εργασίες τότε δεν είναι ‘’υποχρεωτική’’ η παράδοση της τέταρτης εργασίας. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για τον ‘’προβιβασμό’’ μας στις τελικές εξετάσεις , αλλά και για την καλύτερη προετοιμασία μας για τις εξετάσεις της ΔΕΟ 31 (…αφού πολλές φορές τα θέματα των εξετάσεων σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με τα θέματα των εργασιών στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα).
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:
Εργασίες ΔΕΟ 33 2024-25Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. 3 ενότητες
|
|||
|
Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 33Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 33. 4 ενότητες
|
||||
|
Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism checkΣε αυτή την ενότητα θα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής. 4 ενότητες
|
||||
|
Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΕΟ 33Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 33 1 τμήμα
|
|
|
Η στρατηγικήΗ στρατηγική - Βασικές έννοιες 4 ενότητες
|
||||
|
Στρατηγικός Σχεδιασμός ΜάρκετινγκΣτρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ 4 ενότητες
|
||||
|
Aνταγωνιστικό ΠλεονέκτημαAνταγωνιστικό Πλεονέκτημα 5 ενότητες
|
|||||
|
Το σχέδιο μαρκετινγκΤο σχέδιο μαρκετινγκ 4 ενότητες
|
||||
|
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ IIΤο Σχέδιο Μάρκετινγκ II 3 ενότητες
|
|||
|
Ανάλυση Εξωτερικού ΠεριβάλλοντοςΑνάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος 2 ενότητες
|
||
|
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος IIΑνάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος II 2 ενότητες
|
||
|
Ανάλυση Ελκυστικότητας ΒιομηχανίαςΑνάλυση Ελκυστικότητας Βιομηχανίας 1 τμήμα
|
|
|
Ανάλυση Ελκυστικότητας Βιομηχανίας – Μέρος 2Ανάλυση Ελκυστικότητας Βιομηχανίας – Μέρος 2 2 ενότητες
|
||
|
Ανάλυση ανταγωνιστώνΑνάλυση ανταγωνιστών 2 ενότητες
|
||
|
Ανάλυση ανταγωνιστών – Μέρος 2οΑνάλυση ανταγωνιστών – Μέρος 2ο 2 ενότητες
|
||
|
Ανάλυση πελατώνΑνάλυση πελατών 1 τμήμα
|
|
|
Ανάλυση πελατών ΙΙΑνάλυση πελατών ΙΙ 3 ενότητες
|
|||
|
Ψηφιακή Οικονομία και περιβάλλονΨηφιακή Οικονομία και περιβάλλον 3 ενότητες
|
|||
|
Ο Ψηφιακός ΠελάτηςΟ Ψηφιακός Πελάτης 1 τμήμα
|
|
|
Εμπειρία Πελάτη και χαρτογράφηση ταξιδιούΕμπειρία Πελάτη και χαρτογράφηση ταξιδιού 3 ενότητες
|
|||
|
Ο Γενικός Κανονισμός ΔεδομένωνΟ Γενικός Κανονισμός Δεδομένων 2 ενότητες
|
||
|
Εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού ΔεδομένωνΕφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Δεδομένων 2 ενότητες
|
||
|
Χαρακτηριστικά και Ιδιαιτερότητες του ΨΜΧαρακτηριστικά και Ιδιαιτερότητες του ΨΜ 1 τμήμα
|
|
|
Συνεργατικό ΜάρκετινγκΣυνεργατικό Μάρκετινγκ 1 τμήμα
|
|
|
Ιογενές Μάρκετινγκ & Email MarketingΙογενές Μάρκετινγκ & Email Marketing 3 ενότητες
|
|||
|
Κοινωνικά Μέσα ΜΚΤ – Social Media MKTΚοινωνικά Μέσα ΜΚΤ – Social Media MKT 1 τμήμα
|
|
|
Mobile Marketing & AppsMobile Marketing & Apps 1 τμήμα
|
|
|
Αναλυτική ΨΜ και ΔιαδικτύουΑναλυτική ΨΜ και Διαδικτύου 1 τμήμα
|
|
|
Μάρκετινγκ ΥπηρεσιώνΜάρκετινγκ Υπηρεσιών 11 ενότητες
|
|||||||||||
|
Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες ΜάρκετινγκΟλοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ 16 ενότητες
|
||||||||||||||||
|
Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΕΟ 33 - 2022-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΕΟ 33 2 ενότητες
|
||
|
Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 33Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 33 1 τμήμα
|
|
|